90後小資族
♦短期目標: 記錄財務狀況,學習及實踐財務自由的方法!
♦長期目標: 儲到人生第一個一百萬,贖回自己的人生時間表!
♦希望大家多多指教!

Sunday, May 19, 2019

2019年5月第3期 - 月供股票記錄



種類月供股票數量平均買入價收市股價累積回報回報率
公用股香港中華煤氣103HK$18.96HK$19.01HK$0.100.01%
地產股九龍倉置業34HK$57.40HK$57.70-HK$1.70-0.09%
領展房產基金63HK$94.85HK$96.35HK$169.052.91%
汽車股比亞迪股份30HK$47.30HK$48.25-HK$39.00-2.67%
*以上資料截止2019年5月17日16:00為止

這個月有很多時間和朋友聚會,有些剛去歐洲旅行,也有些剛換新工作,而我就繼續努力"扮工"! 其中有一位朋友表示自己很難存錢,而且他畢業後出去工作才一年多,薪金才HK$14,000(其實我的收入和他差不多)。大家討論後給他一些存錢建議,雖然每個月存錢金額不多,但至少也可以先檢視自己消費模式,然後練習「先存錢,再花錢」,慢慢累積財富!

最近在圖書館借了《讀財報 學選股 計估值》和《實踐價值投資的真諦》,希望可以了解書中內容,增加更多價值投資的知識。

2019年5月(第3期):
- 月供股票銀行: 中國銀行
- 供款方式: 中銀恆地信用卡
- 每月投資金額 (會按表現定期更改):
  - 香港中華煤氣 $1,000
  - 九龍倉置業     $1,000
  - 領展房產基金 $2,000
  - 比亞迪股份     $1,500


6 comments:

  1. 冇諗過你會供比亞迪,我經過左吉利既教訓,大陸車股睇見都驚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來你都有試過買吉利? 我個人覺得比亞迪較吉利好,因為比亞迪生產電動汽車,將來大趨勢都會用電動汽車為主,所以膽粗粗選佢做月供

      Delete
  2. 小弟個人認為領展現時回報較不吸引yield只有2.85%,因此轉了二線REITS
    不過LINK 是一項非常不錯的資產

    ReplyDelete
  3. 加油~我都係90後,都係上個月先開始月供,好奇一問, 你選擇供股的方向是參考邊度咁~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Roy,
      歡迎加入月供大家庭! 其實我都係參考好多Blogger既文章,岩岩開始學習,一齊互相交流切磋,一齊加油!

      Delete

About Me


一位90後的小資族,
開始踏上財務自由之路!

恆生指數

恒生指數圖(即時)

恆生指數估值

恆生指數估值(資料提供:Analystz.HK) 港股沽空比率(資料提供:Analystz.HK)

Categories

Blog Archive

♣ Pageviews (Since 01.03.2019)

免責聲明

本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析,讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,一概與本人無涉。
Powered by Blogger.

Copyright © 90後小資族